כתובת:

רח' הצנחנים 31, פתח-תקוה 4946441

דוא"ל:

asher@law-toledano.com

טלפון:

03-9046460

נייד:

050-7403640

עורך דין לענייני ירושות – בקשה לצו ירושה

זקוקים לייעוץ מעו״ד? חייגו >>

או השאירו פרטים לקבלת שיחה

 עניין הירושה תמיד מציב לבטים רבים עבור משפחות.

התהליך יכול לעורר הרבה בעיות ואפילו להביא למצבים קיצוניים במשפחות, אשר היו יכולות להימנע מכך אילו רק היו מבצעים את התהליך בצורה נכונה ועם איש מקצוע אשר מבין בתחום.  המטרה של עורך דין העומד בפני הגשת בקשה לצו ירושה הוא לעזור לכם לעבור את התהליך בשלום.

כאשר קיימת בקשה לצו ירושה הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לטפל בכל הבירוקרטיות והטפסים ההכרחיים, אשר ייעזרו לצלוח את ההליך הלא-פשוט די בשלום.

אשר טולדנו הינו עורך דין לענייני ירושה, אשר עזר לרבים לעבור את התהליך בצורה מקצועית וזאת בזכות הניסיון וההבנה בתחום הירושות בישראל. המשרד נוסד על-ידי עו"ד אשר טולדנו בשנת 2001. המשרד הינו "משרד בוטיק" דינאמי, המעורה בתחומי המשפט בישראל ובחו"ל, בחיי הכלכלה, החברה והעסקים.   

המשרד זוקף לזכותו הצלחות משפטיות ותקדימים בתחומים רבים – ייחודו של המשרד בליווי הצמוד והיחס האישי לו זוכה כל לקוח, תוך התחשבות בצרכיו והתאמת פתרון משפטי להשגת יעדיו. עורך דין לענייני ירושות יכול לחסוך לכם הרבה עוגמת נפש ולא מעט זמן ! על מנת שתוכלו להבטיח שעניין הירושה יעבור בצורה חלקה, עדיף שתתייעצו עם הטובים ביותר.לקביעת פגישת היכרות עם אחד אחד מעורכי הדין במשרדנו התקשרו אלינו, או השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם עוד היום.

טופס השארת פנייה

דילוג לתוכן