כתובת:

רח' הצנחנים 31, פתח-תקוה 4946441

דוא"ל:

asher@law-toledano.com

טלפון:

03-9046460

נייד:

050-7403640

עורך דין בדין הזר

זקוקים לייעוץ מעו״ד? חייגו >>

או השאירו פרטים לקבלת שיחה

במקרים בהם מקבלים ירושה מנפטר שמקום מושבו הוא בחו"ל יש להיעזר בעורך דין המתמחה בדין זר, גם אם הנכסים או המיטלטלין שאותם הוריש הנפטר נמצאים בארץ. כיצד בוחרים את עורך הדין המתאים? הנה כמה פרמטרים שיש לבחון מבעוד מועד:

1. כדי לטפל במקרים כאלה, יש לפנות אך ורק לעורך דין מומחה. מכיוון שמדובר בהתייחסות לדינים שאינם חלים במדינת ישראל ואינם חלק ממערכת המשפט המקובלת בארץ, יש לבחון את המקרה בעזרתו של עורך דין הבקיא בדין הזר ובסוגיות המשפטיות הקשורות אליו. עליו להכיר את שיטת המשפט הנהוגה באותה המדינה שבה חי המנוח ואת ההתנהלות המשפטית הנדרשת בכל הקשור בטיפול במקרה עצמו.

2. קבלת חוות דעת חיוביות והמלצות מלקוחות קודמים תוכל לעזור בבחירתו של עורך הדין המתאים. הטיפול במקרים הקשורים לדין הזר מצריכים, כאמור, פנייה לעורך דין מקצועי. במסגרת הפנייה ללקוחותיו הקודמים, ניתן לקחת חוות דעת ולבחון את אופן התנהלותו בעבר מול מקרים דומים. במידה ולא מכירים עורך דין מתאים שניתן לפנות אליו, כדאי ליצור קשר עם בני משפחה או עם חברים ולבקש מהם המלצות על עורך דין שיוכל לסייע בכך או אולי להמליץ על קולגה שלו שהוא עצמו מטפל בתחום.

3. חשוב לפנות לעורך דין בעל ניסיון בתחום. עורך דין מנוסה שטיפל בעבר במקרים שקשורים לדין הזר יוכל להתמודד עם המקרה שבגינו פניתם אליו בצורה הטובה ביותר. הניסיון שלו והידע שצבר לאורך השנים יעזרו לו לבחון את המקרה לגופו ולדעת כיצד להתמודד איתו, תוך שמירת זכויותיהם של המעורבים בדבר.

4. חשוב לדעת מראש במה כרוך השירות וגם כמה הוא עולה. כדאי לפנות אל עורך הדין שמציע שירות מסוג זה ולבקש ממנו את כל הפרטים הנדרשים לכם לפני שאתם מקבלים את ההחלטה. עורך דין בדין הזר יסייע לכם להתמודד עם המקרה בצורה הטובה ביותר, אולם אך ורק אם תקפידו לבחור אותו נכון.

טופס השארת פנייה

דילוג לתוכן