כתובת:

רח' הצנחנים 31, פתח-תקוה 4946441

דוא"ל:

asher@law-toledano.com

טלפון:

03-9046460

נייד:

050-7403640

משרד עורכי דין שהתמחותו היא הדין האנגלי

זקוקים לייעוץ מעו״ד? חייגו >>

או השאירו פרטים לקבלת שיחה

אחת מהסוגיות המורכבות ביותר שאיתן צריך להתמודד בית המשפט, אלה הן סיטואציות שבהן מדובר על שילוב בין חוקי מדינת ישראל ובין הדין הזר החל במקום מושבו של המנוח/המצווה. לכן שירות משפטי של הכנת חוות דעת בדין הזר – הדין האנגלי הוא בהחלט שירות חשוב ביותר ואין ספק, שעל מנת שעורך דין יוכל לתת חוות דעת בדין האנגלי הוא חייב להיות מומחה של ממש בנושא. בתי המשפט בישראל הגדירו לא אחת, מי ייחשב כמומחה "בדין הזר", שיוכל לתת חוות דעת בדין האנגלי, ובמידה וגם אתם נמצאים בסיטואציה בה אתם זקוקים לעורך דין כזה, כדאי שתתחילו לאתר את איש המקצוע שלכם כבר עכשיו, כי לא כל עורך דין יוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר בנושא.

פונים לעורך דין שהינו "מומחה בדין הזר – הדין האנגלי"

המקרה הנפוץ ביותר, בו צריך לקבל חוות דעת בדין הזר- הדין האנגלי מתקיים עת מנוח/מצווה נפטר בחו"ל (שם היה מקום "מרכז חייו) והוא הותיר אחריו נכסי מקרקעין או מיטלטלין בישראל. במקרה כזה, היורשים יצטרכו לתמוך את בקשתם לקבלת צו ירושה או צו קיום צוואה בחוות דעת בדין הזר – הדין האנגלי. מעבר לפסיקת בית המשפט, אשר קובעת מי כשיר לתת חוות דעת בדין האנגלי, גם לכם באופן אישי כדאי לשים לב שאתם פונים אל משרד עורכי הדין המוביל בתחום זה. משרד כזה, הוא משרד שכמובן יש לו את כל הידע בנושא, אך מעבר לכך, כדאי לבחור משרד שבו לאנשי הצוות יש גם ניסיון של שנים רבות, כי בתחומים האלה הניסיון בהחלט יכול לעשות את ההבדל.

תשלום עבור השירות

הכנה של חוות דעת בדין האנגלי זה כמובן שירות מיוחד שלא כל עורך דין יוכל לתת לכם, אך אם חשבתם לרגע שבגלל זה יהיה עליכם לשלם סכומים מוגזים, הרי שטעות בידיכם. ניתן לקבל היום שירות של הכנת חוות דעת בדין האנגלי במחירים נוחים, וכל שעליכם לעשות הוא לברר את הסוגיה הזאת מראש ישירות מול משרד עורכי הדין, שממנו תקבלו את השירות.

טופס השארת פנייה

דילוג לתוכן